diumenge, 6 de juny del 2010

Presentació de projectes i debat

Amb el tancament de la Wiki i la presentació dels diferents projectes, hem arribat a la recta final de la PAC4 i de l'assignatura . Un cop revisats els diferents projectes, m'he adonat que hi ha coincidències entre el tema escollit pel nostre grup, El llibre digital a la biblioteca pública i els d'altres grups com e-biblios, Eurovama o 5EBOOK, però, tot i així , he trobat que eren força diferents i que, malgrat repeticions inevitables, cadascun d'ells aportava idees diferents que enriquien el debat que s'està donant a l'espai de debat de l'aula. Altres projectes, com el del grup VIER FRAUEN sobre el JOOMLA! m'han semblat mot interessants perquè s'allunya molt del meu "radi d'acció" i m'ha obert els ulls a altres possibles sortides professionals al Grau. Bé, seguim aprenent....

1 comentari:

  1. A mi també m'han sorprès els diferents punts de vista dels grups que hem tractat el mateix tema, crec que llegint els altres treballs en aporta idees que no haviem tingut nosaltres.

    ResponElimina